Bende 21+3 teyim kızlar ayrıntılı cok güzel gecti doktor herseyi cok iyi cok güzel dedi ama en son rapor verirken kalbinde parlaklık gördüğünü söyledi cok huzursuz etti beni dua edin bize bebegimde bisey cıkmasın detaylıya giricekler insallah güzel sonuclarla cıkar 🥹🤲🏻🙏🏻