Mochi yok olmaz neden olsun daha hamileliginizde basındasınız merak etmeyin bebek rahatsız olunca size kendini belli ediyor ilerleyen haftalar da daha net anlarsınız 12 haftaya kadar karnınıızn üzerine yatıp egzersiz bile yapıyorsunuz (düşük riskiniz vs yok ise ) daha cok kücük zaten o 🤗 gönül rahatlıgıyla yapabilirsiniz 29 haftaya giricem kendim yapıyorum hemde sık yapıyorum hormonlardan dolayı cabuk cıkıyor ben bir sorun yaşamadım