birayshe Kızlar hamilelik hakkında pek bilgiye sahip değilim ve her kafadan ayrı bi ses cıkıyor açıkçası kafam karışıyor🥹 bilgisi ve tecrübesi olanlar hamile iken agda yaptırılır mı ? Hayır ise neden ? Ben 6 7 haftalık gebeyim. Nolur acil yardım
Btlabk birayshe 28 haftadayım agdaya kuaföre gitmedim kendim yapıyorum hamileligim başından beri sir agda yapıyorum bugüne kadar sıkıntı olmadı
Mochi Btlabk 9+5 haftalığım bende evde kendim yapmak istiyorum hijyenden dolayı kuaföre gitmek istemiyorum tanımadığımız küçük bir ilçedeyiz tayin sebebiyle. Acaba bir sıkıntı olur mu malum eğiliyoruz biraz yaparken. Senelerdir de evde kendim yapıyordum zaten ama hamilelikten dolayı korkuyorum bir zarar olur mu diye
Gulcan0511- İlk hamılelıgımde dogurana kadar gıttım hiç bısey olmadı sımdıde gıdıorum doktorum bunla alakalı bısey demedı
Cihangirmom birayshe ben gidiyorum en son geçen ay gittim 7 aylıktı başından beri sğdaya gidiyorum çok çok rahat
Cihangirmom birayshe yalnız doğuma yakın hiç yaptırmamış biri yaptırırsa korkudan kasılma o bu doğumu tetikler diye bazı doktorlar son aylarda tavsiye etmiyor
Brcgms11 birayshe Başından beri Venusun Mor başlıklı jiletini kullanıyordum dün kuaförüme kollarımı ve bacaklarımı aldırmak için gittim ve bikini bölgemi de bir cesaret aldırdım bu zamana kadar hiç ağda kullanmamıştım oram için korkulacak gibi değil ilk çektiğin de hafif acıyor sonra zaten uyuşuyor
handeserdes ben hep gidiyorum. ama doktorum ağda yapan kişinin yavaş davranmasını istedi. o da dikkat ediyor.