muziceanne_ Yzctgb Bende çift yumurta ikizlerine hamileyim sağlıkla alın kucağınıza inşallah ikiz gebelik hakkında hiçbir bilgim yok
_mmmmellek Yzctgb ah kuzum hangi doktor ikiz için güzel konuşuyor ki sadece moral bozmak bana neler neler dediler tek yumurta rislki erken doğarlar yaşamazlar kiloları çok az olur vs ama ben ne haptım hiç kimseui takmaydım hamileliğim tatını çıkardım 37 haftada ikisindede sağ salim 3 kg biri 2.600 birine kavuşdum inşallah sana moral olmuşdur bu💓 salıkla kavuş yavurlarına
Yzctgb Svgi06 merhaba çok şükür sağlıkla kucağınıza alın inşallah .. iyiler mi durumları nasıl bizi çok korkuttu doktor riskli durumlar değişir falan moralimi bozdu :(
Hatun_tuncer23 Svgi06 merhabalar bende 3 üz gebeyim 2 tanesi tek yumurta ikizi nasıl gidiyor ileriki haftalarda kan alışverişi sıkıntısı oluyor denildi öyle bir durumla karşılaştıniz mi ben 13 +4 um
MelikeYavuz Yzctgb kadın doğumcular bu durumda iyi hiç bir şey söylemiyor. Perinatoloji takipli gitmenizi önerirm.
Svgi06 Yzctgb Şuana kadar iyi gidiyoruz kiloları v.s aynı ilerliyor ama 22den sonrası riskli hatta iki perinatoloji doktorumda aynı şekilde konuştu 28te yatış 32alıcaz dediler tabi ozamana kadar kan çalma veya kordon sıkıntısı yaşaamassak umarım saglıkla gelirler hepimiz sorunsuz kucagmıza alırız
Mochi Yzctgb benimki tek gebelik. Forumda tek yumurta ikizi bir çok gebe var araştırabilirsiniz. İçinizi ferah tutun inşallah sağ salim yavrularınızı alırsınız kucağınıza🙏
MelikeYavuz Yzctgb aralarında zar var mıydı? bende 7 haftalıkken kadın doğumcuda öğrendim o kadsr üzüldüm ki. ama perinatoloğa gittiğinizde süreçle ilgili bilgi aldıkça uzmandan içiniz daha rahat ediyor. Burda çok kişiyiz tek yumurta ikiz annesi olarak😌 İçinizi ferah tutun, bebişleriniz sadece yediklernizden değil duygularınızdan da beslenecek inşallah 😌😌
Yzctgb MelikeYavuz hayır aralarında zar yok dedi tek kese tek plasenta tek kordon :( zar olunca iyi oluyor sanırım değil mi
MelikeYavuz Yzctgb Hiiç üzülmeyin, benimde 7.haftada zar yok denildi o kadar olumsuz şeyler söylediler kiii. Ama perinatoloji bölümüne bir gittim, umut doldum. Perinatoloğa gidin, cihazları daha detaylı gösteriyor
Svgi06 Bizde zar yok monokoryotik monoamniyotik bebeklerim en risklisi o yüzden perinatoloji doktorum 32 alacaz dedi bebekleri risklerden dolayı çok erken ama kabullendim artık öncesinde sorun olmasında hep risk risk faktörleri konuştuk artık düşünmüyorum oluruna bıraktım sizde öyle düşünün çünkü streste bebekleri etkiliyor
Yzctgb Svgi06 amin amin Allah ım büyük sağlıkla kucağımıza alalım inşallah … doktor bana bu durumdan dolayı birinin kalp atışı yavaş dedi biri 6+5 biri 7+5 miş küçük olanı büyük ihtimal kaybedeceğiz dedi .. haftaya randevu verdi bakalım neler olacak teşekkür ederim cevaplarınız için