En en başından beri normal doğum diye yola çıktım kendimi ona hazırladım vücuduma ve psikolojime de güveniyordum açıkçası ama maalesef çatı muayenesinden sonra çatı darlığından ve üst kemiğin aşağıda olmasından dolayı bebeğin kafası geçmezmiş zaten tombik bi bebeğim var riske atamadım ama bildiğiniz ebeyle pazarlık yapıyorum hani hiç mi geçmez imkanı yok mu gibisinden çünkü bana baya hayal kırıklığı oldu bende sezaryenden çok korkuyorum pzt günü 39+3te bebeğim gelecek bakalım hiç hazır olmadığım bi doğum nasıl geçecek