Ogut1996 Zehraumut pıhtılaşma varsa iğneyi ihmal etme sakın ama önce sonuçları görde 😀 bize de haber verrrr 🤲🏻🥹
Zehraumut Ogut1996 inşallah kuzum yok elimde iğnemde var kanda görür görmez bugün vurucam sonuç yarım saat sonra çıkıcak
Zehraumut Misafir101 hayır var bende ama kullanmadım bugün başlıcam orucum birde iğnemde var kan sonucuma göre doktora gidicem yarın
eflatun_1 Zehraumut benim adetime 11 gün fln kalmıştı yaptım bunun gibiydi hatta bı tık daha silik olabilir sonuç pozitifti çok şükür şu an yaklaşık 20 haftalık hamileyim 🙃
Zehraumut eflatun_1 yaaaa sağlıkla gelsin miniğimiz valla ben 3. Gebeliğimi senim gibi öğrendim oda kimyasal oldu 2. De kalbi durdu acil kürtaja alındım hayırlısı bakalım
Zehraumut Zerzer hayırlısı bakalım az kaldı kan sonucuma heyecandan ölcem evin her işi duruyor elim ayağım tutmuyor heyacandan birde hastayım ben onun için test yaptım dedim bu ayda tutmamıştır zaten ya dedim serum bağlatcaktım boğazım şiş gribim sesim gidik ateşim var onun için test aldım bir de bunla karşılaştım bakalım
glsmogrtmn Hayırlı olsun🥰 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Ben de iki senenin sonunda hamile kaldım, eşim ameliyat falan geçirdi sonra Rabbim nasip etti şükür isteyen herkese nasip etsin🤲🏻