Zehraumut Neredeyse 1 senedir istiyoruz her ay bekleyiş inşalllah bu ay son bulur yaaa test yaptım Bakın kanda verdim az önce
Ogut1996 Zehraumut ay aynı benim kızım da öğrendiğim gibi 2 Side aynı çıkmıştı baya var gibiden fazla hemde koş kan verrrr koşşşşş 🥹😂😂😂😂
Zehraumut Ozoooo valla saniyeler içinde çıktı ikiside aşırı korkuyorum ve inanamıyorum birde iğne kullancam onun için acelem
Zehraumut Ogut1996 verdim kuzum 3.13 geçe çıkacak sonuç uygulamaya göre 4+3 gözüküyor pıhtışmam var iğne kullanmam gerekiyor
Zehraumut Zerzer uygulamaya göre 4+3 benim ilk oğlumda da adet gecikmenin 10. Gününde bile böyle soluktu ve benim bu yaptığım testte adet günüm bugün
Ogut1996 Zehraumut pıhtılaşma varsa iğneyi ihmal etme sakın ama önce sonuçları görde 😀 bize de haber verrrr 🤲🏻🥹
eflatun_1 Zehraumut benim adetime 11 gün fln kalmıştı yaptım bunun gibiydi hatta bı tık daha silik olabilir sonuç pozitifti çok şükür şu an yaklaşık 20 haftalık hamileyim 🙃