Ogut1996 8 Nisan yumurtama günümdü bugün 11.ci gün oldu resime dikkatli bakınca gölge gibi çıkmış 5 dk bekleme içerinde regle 2 gün kaldı geç döllenme olabilir mi ??:( [https://www.hizliresim.com/hjji191 görsel] [https://www.hizliresim.com/dxxdtal görsel] -
Ogut1996 Aylanursu burdan basınca görüyorum gibi telefonda net çıkmıyor 2 gün kaldı regle zaten en iyisi beklemek😞
Ogut1996 Nurdan11_ bütün belirtileri yaşıyorum halbu ki :( inşallah vardır ben regl günümü bekleyeyim en iyisi geçikme olursa kan veririm 🙁
Ogut1996 Aysel_krdg ben basınca bir gölge vardı bilmiyorum belki istekli olduğum için hayal görüyorumdur en iyisi regl gününü beklemek 😔
262223-- Ogut1996 tatlı heyecan sabırsızlıkla bekliyorsunuz bende sizin gibiydim sonra akışına bıraktım
Aylanursu Ogut1996 Aynen canım umutsuzluğa kapılma inşallah vardır günün geçince daha netleşir küçükse daha belli olmaz zaten☺️
Ogut1996 262223-- bide kızım var düşün 5 yaşında yeni yeni başladık düşünmeye kuzumda hiç uğraşmadık direk tuttu şimdi ikinciye heyecanlıyım 🥹❤️
262223-- Ogut1996 her ilişkiye girdiğimizde hamile kalsaydık bacım 10 tane çocuk doğrurduk senede 😂sabır biraz bak ne güzel bir kızın varmış hiç olmayanların ki daha zor
Ogut1996 262223-- kızım 5 yaşında geç bile kaldık yapmak için yapmamızın sebebi kızım özel gereksinimi olan bir çocuk olduğu için 🙏🏻😞