Kızlar selam iki aylık hamileyim tansiyonum çok yüksek ilaç baslandi malesef. Doktor bu şekilde anı yükselirse bebeği kaybedebiliriz dedi. Gebelik tansiyonu yaşayan başından geçen varmı ilaç dışında doğal bunu kullandım bunu yaptım işe yaradı diyebileceğiniz birşey. İnşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alalım. Çok üzgünüm canım sıkıldı.