@Kediler sütyensizlik 😂 evde çıkarıyorum dışarı çıkarken kapsiz olandan takıyorum ama eve gelince bir kaşıntı bir kaşıntı sıkıyor diye. Geçen emzirme sütyeni almıştım onu taktım o daha iyi geldi. Bir daha dışarı çıkarken emzirme sutyenini kullanıcam, bebiş doğunca da emzirme Atleti yetiyor zaten. Ha yazın çok sıcaklarsam da sadece emzirme sütyeni. Rahatıma düşkünüm valla şuan sonrasını düşünemem, ki emzirdikten sonra ister istemez sarkıyor göğüsler 🤷🏻♀️