Arkadaşlar kaydırmaz halım vardı büyük baya bi banyoya aldım yıkadım duruladım buraya kadar çok güzeldi (canım çıktı o ayrı mesele göz kararması falan 😂) ve dakka başı ağlayan oğluma koştum ıslak kıyafetlerle. İşin kötü yanı eşim sakın dokunma falan demişti ama halı yıkamacı yok 1 tane, e beyaz halının ortası sapsarı duruyor çöpün suyu akmış bayrama kadar temizlemem gerekiyordu ve şimdi halı banyoda öylece duruyor 😂 perdelik var banyoda kaldırıp oraya asıyım dedim çokkkk ağır yetişemedim nasılkurıtcam ben bunu🤕🤕yardım plssss