esinceeee maalesef canım bazı doktorlar çok aksi oluyor ozellikle devlet hastanesinde sonucunu alır ama doktor eğer randevu diyorsa emin ol asla bakmaz iyi niyetli biriyse belki ama genetik bölümu özellikle baya katı bı konuda bekliceksin diyorlarsa mecbur bekleyecek hepimiz ne yazık ki bekledik ama ben şanslıydım İzmir’de yaptırdım randevu için çok fazla beklemedim iki hafta içinde alabilmistim