Minikmucizelere benim 2 kaybım var biri normal doğum diğeri kürtaj kalp durmasıyla öldüler karnımda tabi benim için çok zor bir süreç oldu 1 sene istemedik korunduk sonradan kendimizi hazır hissedince genetiğe gittik bizi oraya kadın doğumcu yönlendirdi Samsun’da araştırmaya gittik orada ilk baş öykümüzü anlattık soy ağacı çizdiler neden öldüğünü araştıracaklar çünkü aynı gün biz kan verdik sonuç 3 ay falan sonra çıktı bizde randevu alıp gittik ben hep takip ettim ama Samsun’da tıbbı genetik diye bir bölüm sonuçlarda genlerimizde bir sıkıntı olmadığını bende kanımda 3 gende pıhtılaşma olduğunu öğrendik bebeklerim o yüzden ölüyormuş ve gebelikte kan sulandırıcı iğne ve coraspirin kullanacağımı söyledi doktor biz de hemen başladık vitaminlere eşimle bende coraspirine başlamıştım biz ondan 1 ay sonra bi daha gittik değerlerimiz nasıl diye vitamin kullandık çünkü ve her şey çok güzel çıkmıştı doktor korunmayın bebek yapabilirsiniz demişti ben ondan 2 ay sonra hamile kaldım hamile olduğumu öğrenir öğrenmez hemen kadın doğuma gittim ve keseyi görünce hemen başladık iğneye zaten hapını önceden kullanıyordum şuanda 11 hafta 4 gün ❤️🙏 inşallah sizinde bi an önce Sağlıklı bir evladınız olur Allah kucağımızı boş bırakmasın 🙏🙏🤍