Kukulikukuli12 evet bende belli bir yaştan sonra anne olmak istemiyorum ya şuan o yaşıma 3 sene var ileri zamanlarda evet diyorum bazen annem diyor şimdiden yaptır 2 tane yeter filan konuşuyoruz bazen annemle dertleşiyoruz da o yüzden. Kız bence tüpün içinde kalmış o çocuk nasıl oluyor hamile 😂 kesin sonuç diye biliyorum çünkü bunu ben hdhdhd ayy varya çok zor nasıl olacak hamilelik doğum birşey olmuyor demi 😂 evet deri implantı da sorunlu ama benim içinde en iyisi şuanlık o 3 sene taktırsam sonra tüp işlerine başlayabilirim 😂 belki fikrim değişir çok kararsız bir insanım şuan istemiyorum ama çocuk büyüyünce de ister miyim ? Her yaş aldıkça fikirlerimiz değişiyor ya pişmanlık duymak istemiyorum 😂 inşallah sağsağlim kucağına alırsın 🩷🩵