Ablam bağlattı normal doğum yaptı doğumdan 5 ay sonra çünkü sürekli hamile kalıyordu ve yaş sıkıntısı da vardı doktor uygun görmüyordu.. en son gebeliği sıkıntılı oldu. Oda istemiyordu zaten üniversite hastanesinde ücret ödeyerek yaptırdı.. yaşı 38 , bende doktorumla görüştüm eğer yaş sınırı olsaydı bana söylerdi diye düşünüyorum sezeryan oldum keşke bağlatsaydım dedim kolay kolay gebe kalamıyorum zaten de ama ya olursa korkum var. Doktorumda belki ileri de bir bebek istersin bence başka korunma yöntemlerine bak dedi. deri implantı yaptıracağım bu ay doktorumdan haber bekliyorum o yapan doktorlarla görüşecekti.