Royem62 evet biraz Az olmuş o da adetime var daha demişsin burada da çok gördüm adet öncesi böyle düzensiz artıp adet günü ve sonrası yükselişe geçen seninki de öyledir. Korkma Rabbimin izniyle normal olacak seninki bence 😊🌸 Benim bir arkadaşımın böyle arttı değerleri kese bebek vs herseyi gördüler doktor ihmali yüzünden kaybettiler ama o adeti 1 hafta geçmişti ve böyle düşük sayılar görüyordu bir de tabi lekelenmesi falan olmuş doktoru birşey olmaz diyip göndermiş onu sonra kanamaya cevirmisti.
Hakkında hayırlısı olsun canım rabbim yüzünü güldürsün 🤍