Royem62 bence artar korkma çünkü ben tüp bebek yaptırdım test gününden önce yaptırdım 92 ile ogrendm 3.gunun sabahı ikinci kan testinin verdim oda 297 olmuştu iki gün sonra tekrarlayalim dediler 602 oldu en sonda 1512 de bıraktık gayet normal yani korkma