Arkadaşlar 36. Hafta da gelişim geriliğiyle doğum yapan var mı bebek küvez e girer mi
Ciğer geliştirici vuruldum 36+4 teyim yaşadığım yerde doktorumu bırakıp memlekete geldm doğum için 1 ay oldu sürekli bi devlet perinstoloji bi özel değiştirdim hepsi farklı şeylerle ilgilendiler özel bebeğin kilosunu bile çok eksik iki hafta boyunca aynı kilodan bahsetti 2 hafta önce perinstoloji 2050 gram dedi bu hafta başka doktor a göründüm özel de 2200 dedi bebek kilo almıyor dedim bekleriz takip ederiz öyleyse 38 de alırız dedi her hafta nst ve geriliği takip ediliyor gerilik 3 hafta da kalmş ama bebek hiç kilo almıyor kafam allak bullak oldu daha önce şeker taraması yapıldı 184 çıktı bi hafta şekerimi ölçtüm hiçbir sıkıntı yoktu tansiyonum normal doppler e bakıldı hepsi normal enfeksiyon vardı çok az zimaks yazdı doktor kullandım
Vitamin ilaçlarımı kullanamıyorum ishal yapıyor bende. Kan değerlerimde kötü değildi
Anlamadım bu gerilik neden böyle onu geçtim bebek neden hiç kilo almıyor 2 hafta da 150 gram almış olması normal mi aynı durumu yaşayan daha önce yaşamış olan başına gelen bilgi paylaşımında bulunabilir miyiz rica etsem
Ha bebeğe kilo aldıran şeyler diyeceksin benim yediklerimi belki %80 iniz yememiştir o derece kaşar muz ceviz badem fındık kabak çekirdeği kaju yoğurt sebze yemekleri sürekli salata süt kefir et tavuk haşlanmış yumurta günde 3tane yediğim olmuş çok kez ama yok 45kilodsn 65 kiloya çıktım ama bebekte tık yok
Doğru düzgün bi doktor da takılı kalamadım bu arada dşyarbakırdayım