ArvenMom Zeze1792 aynı sorunu yaşıyorum nane limon dedi doktorum maden suyu biraz iyi geliyor birde lansor verdi bana sabah aç karnına almamı söyledi şükür 2 gündür iyiyim ama öldüm öldüm dirildim kaç gün seni çok iyi anlıyorum umarım geçer 🥹
Zeze1792 ArvenMom nanelimon da psikolojik sanırım midemi bulandırıyo. Çocukken kusunca annem yapardı 😄
babyboy23 Sogan sarimsak hamur aci baharatli yagli seyler yeme. Ben onlari keseli migdem rahatladi bi nebze
babyboy23 babyboy23 bende hic bisey fayda etmiyo o yuzden kuru ekmek yogurt yemeyi o agrilara tercih ediyorum 😭😭😭
gurbetcianne97 Zeze1792 benim de aşırı çok yanıyordu bildiğin uyuyamıyordum ben çareyi soğuk sütte bulmuştum hemen kesiyordu😄
Tgck Zeze1792 ben 31. Haftadayım ejderha gibi oluyorum bazen ağlayasım geliyor soba borusu gibi oluyor nefes borum sanki ama evde mayalanmış kefir ayranı iyi geldi bana hazır alınmış değil ama evde mayalanmışta, inşallah hepinize şifa olur
Hnurkcmn Rennie Duo diye bir şurup verdi bana doktorum çok şikayetim olunca bana etki etti sizde bir danışın doktorunuza isterseniz.
Belguzar123 Zeze1792 100/100 kesin cozum aninda kucuk cay kaşi karbonat bir bardak su ile ic aninda kesiyor en etkili en kesin cozum wallahi cok rahatlatiyor denemelisin
zumre_nur_47 32 haftayim benimde inanılmaz mide yanmalarim vardı gece uyuyamiyordum sürekli ağlıyordum ne denediysem geçirmedi doktorum en son mide koruyucu verdi 1 aydır mide yanması çekmiyorum çok rahatladım rahat rahat uyuyorum
Rabiyay Zeze1792 bildiğimiz büyük pilavlık bulgur bir avuçdan az bisey ağzına at yut oda çok iyi geliyor.
Nursaygi Emineaksoy Çok şükür bulantım olmadı mide yanmam ara ara oluyordu ama geçiyordu bi ara ne güzeldi hiç olmamıştı bir süre ama şu son 1 aydır felaket ne yapsam fayda yok. 🫠
Bet1 Zeze1792 benimde cok fena yanıyor ama sadece soğuk süt iyi geliyor oda nerdeyse günde 1 litre içmem gerekiyor yemeklerden falan sonra hemen içiyorum. Birde patates kızartma yada baharatlı ve çikolata falan daha cok yanma yapıyor bunları yememeye dikkat et
Bet1 Zeze1792 kişiden kişiye değişiyor demek ki bana tam tersi iyi geldi bir de muz bastiriyor yanmayı