Zeze1792 Haftadayım. Mide yanmam var bir aydır ama iki gündür çok fena. Uyku bile uyuyamıyorum. Bitik haldeyim. İnternette ne gördüysem denedim. Rennie gaviscon süt bitki çayı. Banamısın demiyor. Bi yol bilen yazsın lütfen
Nursaygi Zeze1792 Yok maalesef bir yolu bende 34. Haftadayım her şeyi denedim önceden yeşil elma ayva iyi geliyodu artık onlarda iyi gelmiyo 😬🫠 Burda beklim belki değişik farklı önerileri olanlar olur.
Emineaksoy Nursaygi ben daha 13 haftaligim mide bulantisinda da çok çektim hep yattim 1 buçuk ay tam bulantılarım azaldı derken 2 haftaya yakındır mide yanmam var özellikle akşamları geceleri çok hiç bişey iyi gelmiyo ilk gebeligimde son ayimda yaşadım sadece süt iyi gelirdi bunda çok erken başladı
Zeze1792 Emineaksoy benim bulantım 6. Haftadan 20. Haftaya kadar sürdü. Her gün kustum. Artık kan kusuyodum. Sonra o geçti yanma başladı. Yine de bulntıdan iyi ama mideden çektiğimi başka bişeyden çekmedim
Nursaygi Emineaksoy Çok şükür bulantım olmadı mide yanmam ara ara oluyordu ama geçiyordu bi ara ne güzeldi hiç olmamıştı bir süre ama şu son 1 aydır felaket ne yapsam fayda yok. 🫠
Sevinsevci56 Zeze1792 hemen bi sade soda iç anında etki ediyor sade soda yoksa evde yoğurt ve salatalığı karıştır ye oda çok iyi geliyor
Sibel_ergun Zeze1792 canım 37+6 yım ben çözümü sakızda buldum sade falım sakız çiğniyorum asla yanmam olmuyor denemediysen deneyebilirsin inşallah sendede işe yarar ☺️
Zeze1792 Sibel_ergun denedim onu. İlk yarım saat çok iyi geliyo. Rahatlatıyo. Sonra daha fena yapıyo. Çözüm yok heralde ya. Mide ağzımızda gezicez
Matmazelbebi Zeze1792 Muz yiyin, yeşil Nane iyice çiğneyip yutun, soğuk karpuz birde aç karna su ile güne başlamayın. Tuzlu Leblebi ile güne başlayın.Yemeklerde de su içmeyin 20 dk sonra su için❤️
Zeze1792 Matmazelbebi sabah ilk uyandığımda midem rezalet oluyo. Hemen su içiyorum ben de asidi seyreltsin diye. Acaba ondan da mı arttı? Ama bir de aç karna içmem gereken hap var sabah. Mecbur su içicem 🥲
Matmazelbebi Zeze1792 Geçen hafta bende aynısını oldum aç karna tiroit ilacım var. Doktor suyla başladığın için oluyor dedi birde yemekte su içme dedi.uyanınca da önce su gitmesin midene dedi. Sonra düzeldi bende ondan önerdim size.şimdi aç karna hapımı suyla içiyorum düzeldi🤗İnşallah size de şifa olur.
Zeze1792 Matmazelbebi hapı gece içeyim bari aç karna. Sabah direkt kahvaltı yaparım. Umarım işe yarar çok teşekkür ederim
Guner2076 İlk ve şuanki gebeliğimde kesin çözüm olarak bi şişe maden suyu biraz tuz ve limon su karıştırıp yatmadan için rahtlamayi görecekseniz doktor tarafindan önemli günde bi bardak için ama