Tuana34 Bat 21 bir kez değerlendirdik diye %1 ihtimal vardı ama sanki bebiş geliyooo. çok silik hayal mi görüyorum diye şüpheye düşüyorum siz de görüyor musunuz
NobleMom Tuana34 beklemiş test gibi duruyor sanki. Ya da fotoğrafın tonuyla oynanmış sanırım anlamadım 🙂 hemen çıktıysa eğer pozitif 🙂
Sunshine123 Tuana34 var gibi valla inşallah doğrudur sağlıkla gelir bebiş🫶 Tam yumurtlama gününü mü değerlendirdiniz?
Tuana34 Sunshine123 malesef 1nisanda birlikte olduk 5nisanda yumurtlama gününde göreve gidince başka değerlendiremedik ihtimal çok düşüktğ o yüzden
Sunshine123 Tuana34 Yaa gerçekten mi ayy doğruysa gerçekten mucize yumurtlamaya da varmış çünkü. Hadi inşallah güzel haberler alın da bizimle de paylaşın🫶
Tuana34 Şubatta düşük yaşadığım için kan testi vermeye bile cesaret edemiyorum bat geçmeden test versem yoksa bile stresten regl olamıyorum çünkü
sulekzl Tuana34 hafif belli oluyo gibi sabah kan verin bence bide dikkat edin agır kaldırmayın ani hareket falan
Tuana34 Mihrimahvuslat hayır 21nisan normalde günüm ama bugün kasıklarım ağrıyordu içime şüphe düştü de yaptım
Tuana34 Mihrimahvuslat evet çünkü şubatta planlı bir şekilde olup düşük yaşamıştım rahim 3 aydan önce toparlamaz kendini demişti doktor bende salmıştım gerçekten mucize gibi bişey oldu☺️
Mihrimahvuslat Tuana34 kan verdikten sonra da güzel haberlerini bekliyoruz mutlaka haberdar et bizi 🙈
sulekzl Tuana34 bende Aralıkta test yaptım gebelik vardı ama tabi küçüktü yani yeni kanda oluşuyordu demekki adet olup attı vücut hastaneye gittik orda kanamam oldu simdi bende 21 şubatta hamile olduğumu öğrendim 13 haftalık oldu işte
Emnbhdr- Tuana34 olay tamda bu aslında yani gebelik planlandığını ister istemez strese giriliyor ve o stres gebeliği engelliyor kafa nrkadar rahat olup o düşünceden uzaklaşınca tek seferde de oluyor işte ❤️