Zbyd_44
Hicbir fikrim yok :( hic belirti vermeden kısalabiliyor olması çok kötü bişi.
Ben detaylıya girene kadar o kadar aktif bir hamilelik geçiriyordum kş her sey harikaydı. Hic belirtim yoktu
Suan tam tersi durumdayım hareket etmek vicdan azabı benim için