Aslibali siz kaç mm deyken serklaj oldunuz acaba ?
Sizi o kadar iyi anlıyorum ki gercekten insanın psikolojisinş bozan bir şey. Belirti yok ağrı sızı yok ama şuan bile kısalıyor olabilir gibi bilgiler dönüp duruyor beynimde. Her hareketim vicdan azabı :( umarım zamanında sağlıklı bir şekilde gelşr bebeklerimiz