B_48_A hatta günde yedi damlayı bile doktorum söyledi eczane söylemedi ama ne ile filan tüketicem edicem ikiside söylemedi ben biraz araştırdım birde bi ablam vardı meyveyle benim doktorum öyle önermişti demişti ben zaten doktoru oturtana kadar zorlandım çok ilgisizler ve beş karış suratlılar insan bir şey sormayada çekiniyo ki yemekten sonra tok karnına alınması gerektiğini biliyorum ama