GULMUSTAFA-2011 cauuv1 bana da yazdı 4.ay bittiğinde yani 16.hafta bitmişti bu damlayı yazmış coledan diye günde 3 damla yemeğin hemen başında yağlı birseyle yiyin ekmeğe damlatip yiyorum ben ama.ne zamana kadar kullanacağımı demedi yanında birde demir hapı yazmış birde bana omega hapı iç doğuma kadar günde bir tana regenises max adı onu da aldım özel devlet karşılamıyor bebeğim için sağlıklı olsun diye içiyorum
cauuv1 B_48_A zorunda kalmadıkca kullanılmamalı diyor sizce bi zararı varmıdır acıkcası korktum biraz. Ben devid3 kullanıyodum bu midemi bulandırınca coledana gecirdi doktor sizce nasıl bir vitamin?
B_48_A cauuv1 ama doktorun önerdi dimi işe yaraması için düzenli kullanılması gerekiyor her yediğimizden yeterli demir alamıyoruz ki bu takviye amaçlı ben mesela hergün yedi damla kullanıyorum günlük dokuz damlayı geçmemek şartıyla kullanılır ben şükür bi zararını görmedim ve ilaçlarımı düzgün bir şekilde kullanmaya devam etmemi söylediler
cauuv1 B_48_A çok şükür sevindim, evet doktor önerdi bana 4 damla verdi yarın kullanmaya baslıcam, bi zararı olmaz sanırım ya düzenli kullanırım bende evet, peki ne zaman keseceksiniz bu vitamini ? Doguma kadar kullanılıyor mu
B_48_A cauuv1 doğumdan sonrada devam ediliyormuş ayriyetten bebeğede başlanıyormuş ama bebeğe bundanmı veriliyor tabi onu bilmiyorum canım kullan kullan az dozda vermiş zaten bir şey olmaz düzenli kullan aynı saatlerde
cauuv1 GULMUSTAFA-2011 şuan kac haftalıksınız hala coledan kullanıyor musunuz siz bir zararını gördünüz mü? Bende demir ilacı agır geldigi için buna baslıcam ama tedirgin oldum
B_48_A GULMUSTAFA-2011 meyveyle emilimi daha hızlı oluyormuş ben meyve yedikten sonra yani ara öğünümden sonra kullanıyorum demir ilacını ağzıma direk damlatıyorum ben o şekilde kullanmaya alıştım
GULMUSTAFA-2011 B_48_A doktor bana demedi nasıl kullanacagimi eczaneden alınca üzerindeki yapistirdiklari etikette yazıyordu nasıl kullanilacagi bir parça ekmeğe damlatip yağlı gıda ile alınız yazıyordu bende hep öyle yaptım tadı biraz tuhaf ama begenemedim ama mecbur damlatiyoruz😊
B_48_A cauuv1 rica ederim canım sen yinede doktoruna danış ne ile tüketebilirim diye ona göre tüketirsin şuanlık al ama doktorunada danış 🧡☺️☺️
cauuv1 GULMUSTAFA-2011 ekmege damlat dedi doktorum digerini de öyle kullanıyodum bunu da öyle yapıyım
B_48_A GULMUSTAFA-2011 valla eczaneden alırken üzerinde hiç bir yazı yoktu hatta nasıl kullanacağımı söylemediler sadece yedi damla diyip geçtiler 😅😅ama siz iyi yapmışsınız 🙏🏻🙏🏻
cauuv1 Yesimmm93 bi zararı varmı kac haftalıksınız? Acaba neden gebelikte kullanılması önerilmiyor deniyor aklıma takıldı allah korusun hepimizi🙏