Minikomamy 34Meltem12 ben de içmiyorum canım eşim bazen zorladığı için hamile kalıyoruz herşey ilaç sanki önceden ilaç mı vardı ben anlamadım
Sehermuglu70 Minikomamy önceden vitamin takviyeleri yoktu belli yaş üstü insanlara bakın kemik erimeleri,akciğer hastalıkları, tansiyon,şeker hepsinde var yeni nesil yaşlısıyla eskileri bi karşılaştırın
Maras46konya-00 34Meltem12 eğer kullanabiliyorsan kullan ben kendim kullanamıyorum yapamıyorum inşallah bişey de olmaz 🥴
Gumus25 34Meltem12 ben kullanıyorum bulantı falan yapmadı. Sadece boyutu büyük yutarken zorlanıyorum biraz
Ikioglusannesi 34Meltem12 35 haftalik hamileyim 29 haftadır kullaniyorum hiç bi zararini gormedim bulanti falanda yapmadı tabi kişiden kişiye değişebilir bide normal bulantilarin için bulanti hapı alabilirsin