34Meltem12 Merhaba arkadaşlar 17 haftalık gebeliğim var doktorum bu vitamini tavsiye etti.Aranızda bu vitamini kullanan var mı?? Bulantı ve kusma yapar diye çok korkuyorum ve kullanamıyorum.Kullananlar bilgi verebilir mi lütfen 🥹🥹
SKayaa 34Meltem12 ben kullandım ve doktorum 2.kutuyu yazdı bir sorunla karşılaşmadım boyutu biraz büyük yutarken problem yaşarsanız ikiye bölüp yutun ben yutma konusunda da sıkıntı yaşamadım
B_48_A 34Meltem12 ben hamile kalmadan başladım hamilelikten sonrada doktorum devam etmemi söyledi ben bi sakıncasını görmedim yani eczaneyede gidip kendim almıştım ilk başta bayanda bu ilacı önermişti şuan 31+3 günlğüüz şükür
Minikomamy 34Meltem12 ben kullanıyorum canım bende bulantı yapıyor yaptığı için çok içesim gelmiyor bazen 😏
Bussseee 34Meltem12 bende 3 gündür kullanıyorum 14 haftalığım fakat aşırı derece de midem bulanıyor yutarken kırıp içmeme rağmen bence bol bol meyve ye
34Meltem12 Minikomamy işte korkum bu 4.aydayım hiç kusma yaşamadım çok şükür ama bulantılarım hep oldu ve korkum var kusma yani o durumu yaşarsam mahvolurum ondan dolayı kullanmaya cesaret edemedim 😢
Minikomamy 34Meltem12 ben de içmiyorum canım eşim bazen zorladığı için hamile kalıyoruz herşey ilaç sanki önceden ilaç mı vardı ben anlamadım
Maras46konya-00 Ben birkaç kere kullandım bıraktım yok olmuyor midem bulanıyor yapamıyorum yemek bile yiyemiyorum içimi tuhaf Yapıyor. Zor birkaç tane kullandım bıraktım kullanmıyom sadece bulantı pilav kullanıyorum ☺
34Meltem12 Maras46konya-00 tamam çok teşekkür ederim gerçekten asla kullanamam 😢 Birşey olmaz heralde doktor bi eksiklik görürse yardımcı olur Allah’a emanetim valla ☺️
Maras46konya-00 34Meltem12 eğer kullanabiliyorsan kullan ben kendim kullanamıyorum yapamıyorum inşallah bişey de olmaz 🥴
34Meltem12 Bussseee Tamam canım asla kullananmam en büyük fobim bulantı kusma meyvelerle desteklerim inşallah.Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏽🌷
Entige 34Meltem12 gebeliğin başından beri kullaniyorum 4 aya geçdim 60 tablet bitrdm doktorum yeni kutuya başla sona kadar içiceksin dedi çok faydalı vitamin.ben 1 buçuk ay bulanti yaşadım hiç kusmam olmadi ama artık 4 aya geçdim bulantilarm bitti bence ilaçla alakası yok bulantının.
34Meltem12 Entige aslında denemek için içmek istiyorum ama korkuyorum içemiyorum ondan dedim kullananlardan bilgi alayım ama yok cesaret edemeyeceğim sanırım çok teşekkür ederim 🌷
Eso66 34Meltem12 ben kullandım ama zor iniyordu bende kusasım geliyordu doktor bana kullanma gerek yok dedi bıraktım bende cünkü bende cok kilo yapmaya başladı o haplar tabi herkeste farklı etki ediyor
Arzum_87 34Meltem12 Ben 16. Haftadan beri kullanıyorum. Şuan 38+3 olduk. Hatta doğum sonrası bile bir süre kullanılmalıdır dedi Hiçbir şikayetim olmadı. İçeriğini okursanız vitamin zaten bu hap. Ve bebeğin gelişiminde aynı zamanda bizim için de çok faydalı. Vakit kaybetmeden başlamalısınız.