Arkadaşlar başında bu beya olana Allahım acil şifalar versin öncelikle. Geçtiğimiz yaz ben bu illetle mücadele ettim. Lanet bir şey şimdilerde ufacık bir yerim kaşınsa korkar oldum. Eczanelerde reçete olmadan satılan Vilkinson pomat isminde bir krem var. Çok ağır bir krem aşırı kötü kokuyor ve yosun ile kükürt karışmış gibi yeşilimsi her yere bulaşıyor. 3 gün boyunca duş almayıp her akşam yatarken sürün ve 3 gün aynı kıyafetleri giyin. Her sabah nevresiminizi uyanınca 90 derecede yıkayın ve ütüleyin. evin içinde dokunduğunuz temas ettiğiniz neresi varsa sirkeli suyla silin domestos bol kullanın çok zor o 3 gün biliyorum ama bu dediğimi yapın çok dua edersiniz. 3 günün sonunda da doktorların önerdiği bir solüsyon krem kullandık yine akşamdan akşama sabah uyanınca da duş aldık. Bütün kıyafetlerimizi ütüledim giymeden ve hiç acımadım neredeyse hepsini 90 derecede yıkadım. 1 hafta da geçti şükürler olsun Allahım bir daha da yolumuza düşürmesin. O gün bu gündür evimden sirkeli su eksik olmuyor ne zaman bir yerim kaşınsa ufacık da olsun sirkeli su sıkıyorum. Lütfen deneyin bu kremi hamilelikte kullanılır mı bilmiyorum doktorunuza sorun ama evde kaç kişiyse herkesin kullanması gerekiyor kremi