Melissnil şekerin oynadığı için canın bu kadar çok meyve istiyor🙃 Ben de senin gibiyim aynı, yemezdim ama şimdi canım sürekli istiyor. Kendimi tutmaya çalışıyorum. Sen de tutmaya çalış, boşver. Haa ama başka bi arkadaşımın doktoru da “güvenle yiyebilirsin, vücut onu tolore ediyor” diyormuş. Ama benim doktorum kesinlikle 1 taneyi geçme diyor🤷🏻♀️