sudamlasi bide ben kendimi hiç salmadım ay hamileyim yapmym etmiyim yatıyım diye. Hep hamile değilmişim gibi işime gücüme devam ettim hatta şuan evde boyacı var ve evim dubleks koca evi eşimle beraber topladık mesela. Hareketliliğim hala aynı belkide kilom bundan kaynaklı az olabilir. Ama dedim ya hamile kalmadan öncede geceleri hep yemek yerdim hatta annem eşime sordu geceleri yemek yemesi devam ediyo mu diye 😁😁😁😁