Meray29 ben de çok korkuyordum tek olay spinal yapılana kadar spinal yapıldıktan sonra hissedecekmiş gibi oluyorsun ama orada doktor zaten bacağını kaldır şunu hissediyor musun bunu hissediyor musun diye sorunca anlıyorsun bir şey olmadığını anestezici başında sürekli sohbet ediyor ne olduğunu anlamadan bebişin sesini duyuyorsun benim şöyle bir zorluğum olmuştu vücudunda çok fazla ödeme olduğu için anestezi iğnesini yerine yerleştiremediler o yüzden 5-6 defa girmek zorunda kaldılar en sonunda yine yerleştiremeyince normal anestezi iğnesi ile değil de oraya uyuşturup damar yolu açılan iğne ile girdiler sonrasında sadece çekiştirmeleri hissediyorsun bu kadar