Meray29 Yarın sezeryan ile doğumum varrrr çok heyecanlıyım birazda korkuyorum su azlığı gelişim geriliği derken 37inci haftayı bitirebildik 2500 gramdi en son bebeğim inşallah doğunca küveze girmez. lütfen bana dua edinnn güzel anneleeer 😊
Cerencandan Meray29 Bende bugün su azlığı gelişim geriliği ile doğum yaptim şükür bu haftaya gelebildim ,37+2 de oğlumu kucağıma aldım darısı başına 😍
Udu_ Meray29 37+3 de 2600 gr doğdu oglum spinal sezeryanla, bizde anne karnindan akciger enfeksiyonu ciktigi icin yogun bakımda 6 gun kaldi , oyle bi sorun olmasaydi gayet iyidi merak etme insallah kuveze girmez 🌸🌸🌸
34Meltem12 Meray29 Yaaaaa Allahım ne güzel Allahım sağlıkla hayırla kucağına almayı nasip etsin 9 aylık hasret bitiyor dualarım seninle ❤️🌷🌷
ozgegundogdu1903 Cerencandan Allah sağlıkla mutlulukla büyütmeyi nasip etsin inşallah ne kadar gelişim geriliği vardı ve kaçıncı haftadan sonra başlamıştı acaba 🙏🏻🥲?
mercimekkoftesi1 Bu sabah bende 38+4 olarak doğum yaptım, gelişim geriliği vardı 🥹 2.575 gr doğdu küveze girmedi. Darısı senin başına inşallah sağsalim kavuşursunuz 🌸🥰
Meray29 Udu_ Allah bağışlasın sağlıkla büyüsün aminn tek istediğim o sezeryan nasıldı korkuyorum biraz 🥹😊
Meray29 ozgegundogdu1903 30. Haftada başladı 4 hafta gerilik vardı bı ara kapandı sonra tekrar oldu gibi gibi biraz zorlu bı süreçti
Cerencandan ozgegundogdu1903 valla kızım da da olmuştu benim baya erken başlamıştı 28 haftalıkken ama oğlumda 34 te falan başladı şükür 37+2 ye geldik ciğer geliştirici falan olduk 2 3 hafta geriden geliyordu
Aybuke_06 Benim bebeğim 38 haftalıkken 2400 olarak doğdu küveze alacağız dediler doğumdan önce ama çok şükür bir sağlık problemi olmadığı için bende önce odaya gelmişti sadece iki gün hava taktılar oda da bende sezeryan oldum bu arada
Udu_ Meray29 ben de çok korkuyordum tek olay spinal yapılana kadar spinal yapıldıktan sonra hissedecekmiş gibi oluyorsun ama orada doktor zaten bacağını kaldır şunu hissediyor musun bunu hissediyor musun diye sorunca anlıyorsun bir şey olmadığını anestezici başında sürekli sohbet ediyor ne olduğunu anlamadan bebişin sesini duyuyorsun benim şöyle bir zorluğum olmuştu vücudunda çok fazla ödeme olduğu için anestezi iğnesini yerine yerleştiremediler o yüzden 5-6 defa girmek zorunda kaldılar en sonunda yine yerleştiremeyince normal anestezi iğnesi ile değil de oraya uyuşturup damar yolu açılan iğne ile girdiler sonrasında sadece çekiştirmeleri hissediyorsun bu kadar
ozgegundogdu1903 Meray29 benimde 33 ten sonra başladı iki hafta gerilik suan 36 olduk doktor suyun iyi bebek kendi içinde kilo alıyor kilo alımı durursa sezeryanla alacağım dedi korkuyorum küveze girer diye
Meray29 ozgegundogdu1903 benim suyum hep sınırda ilerledi o yüzden sıkı takıp yapıyordu doktorum benimde o şekilde azda olda aldığı için bu haftaya kadar tuttu 3 gün önce 2500 dedi bakalım ne kadar doğucak inşallah yavrularımızı kucağımıza sağlıkla alırız içinizi ferah tutun sizde🙏