Selinakbas 20+4 🥕 minik tavşanım 😅 hala %100 net değil cinsiyet o yüzden kıyafet alamıyorum 1 hafta sonra detaylı ultrason var orda netleşirse herşeyi almaya başlayacağım. Beşik v.s gibi şeyler var çünkü bi oğlum var 5 yaşında ondan 😊 sadece kıyafet için beklemedeyim sabırsızlanıyorum tabii %70 kız dedi doktor pembelere boyanmak için bekliyorum 😍😍