Selinakbas Kızlar 7+1 olduk 🫶🏻 Siz kaç haftalık oldunuz? Ve kaçıncı haftada bebeğinize eşyalar almaya başladınız? ☺️
Aybarsmom_ Selinakbas bugün sonunda 27 haftalık oluyoruz 🤲🏻 23-24. Haftalarda başladık eşyalarını almaya 🥰
Ozlm_31 Selinakbas 7+3 olduk çok gerekli olan şeyleri yavaş yavaş almayı düşünüyorum cinsiyet gerektirmicek şeyler banyo takımını sipariş verdim kuvet kova fln
Yazmelegi_ Selinakbas 23+3 20 hafta gibi babam büyük eşyalarını aldı bende bir kaç ufak bişey aldım 30 dan snra diğerlerini almayı düşünüyorum
_nigarr24_ Selinakbas 28+1🩵 Daha birşey almadık. Sadece hastane çıkışında giyeceği takımı aldım. Diğer eşyaları son ayda alınacak
Azra00 16+6 başladım almaya şuan 22+1 olduk çoğu eksik aldım sadece beşik ve bebek arabası kaldı onada karar veremedim netleştirsem alacam hemen