nazsenturk-60 Papatyaaaaaa ben 2 numara büyük aldim ancak oldu sonra kullanmayı dusunmuyorsaniz oyle alın derim. Evde de yikayip şişlikler gidene kadar ayaklarımı usutmemek için giydim.
Gozdece_06 Papatyaaaaaa son zamanlarda çok indirim oluyo dogru ondan kalmayabilir ama yeniliyorlar stokları sık sık
serpil1baby Papatyaaaaaa Bende bunu aldım evde giydim rahat oldukça inş. Hastanede de rahat kullanırım🫣😊
elifcicek_07 Ben dün LCW den indirim kodu ile aldım hem kendime hem eşime. Yani sevimli esprili şeylerde var hoşumuza gitti normal iki tane şıpıdık terlik aldık hem çok şeker görünüyorlar
elifcicek_07 Melisssssss yaa nasıl haberiniz oluyor böyle şeylerden ben hiç takip etmedim geçen arkadaş attı bebek elbiseleri falan gelmiş pamuk olduktan sonra fark etmez dedim gittim aldım ama hiç böyle önceden haberim olmuyor gerçekten meziyet yaa 🤷🏻♀️
Civcivannesi-38 Bu cross tarzı terlikler terletmiyor mu hanımlar acaba ya 🤔 görünüşü öyle geliyor bana .. bende alacağım da kararsız kaldım kullananlar dönebilirmi acaba🤗