busragil bende normal doğum yaptım ama 2 paketide kullandım. Önden suyum ve kanamam geldiği için birkaö tanesini doğum öncesi kullandjm. Hastanede de yanlardan cırtlısını taktılar alttan muayene de kolaylık olsun diye. Ama doğumdan sonra 10 gün kadar depend kullandım ve çok rahat ettim iyiki 2 paket almışım dedim. Normal ped asla kullanamazdım