Kizlarrr selam, bu depend in külot olanından kac tane almak lazim, 10 lu paket yeterli gibi geliyor bana. Zaten 2-3 gune normal adet kanamasi gibi oluyormus, normal ped kullanilir diye dusunuyorum. Hem haziranda dogum yapicam, Bursa sicaginda totomda külot bez hic cekici gelmiyor 😁