Esraliiii Lavantakokusu64 amin amin cümlemizin sağlıklı olsun kilo önemli değil hiç sizde güzel kilo vermişsiniz normal demek ki aşağı yukarı bu civarlara iniliyor
Lavantakokusu64 Esraliiii Aynen öyle sağlıklı olsunlarda. Doğumdan sonra kilo genelde gidiyor almaya müsait olanlar alıyor tekrardan.
Gebeanne45 Esraliiii kuzum çok iyi yapmışsın sık sık emzirerek bir yakınımda sanırım ilk doğduğunda sık sık emzirmemiş bebiş sarılık olmuş 16 şimdide çocukta sarılık çok uyku yaptığı için çok zor uyandırıyorlar yarım saate bir süt veriyorlar ağzına
Esraliiii Gebeanne45 evet eltiminde öyle olmuş üstüne bebek zayıflamış zor oluyor ama gecicic biraz dis sıkmak lazım