Bugün tartıldım 65 kilo ile gittim doğuma tam 60 kiloyum ,hamileyken midem fazla yanmadı ama baya baya oğlum gür saçlı doğdu 5. Gün gobegimiz düştü 6 günde de 400 Gr almış oğlum ablaları teyzeleri de sarılık için kan alınacak kadar değil gayet iyi görünüyor dedi saat başı emzirdim devamlı 7 ile 8 bez arası degistirdik gazimizda yok şimdilik çok şükür bol bol emzirin veya mama veriyorsanız sık sık besleyin minik bir öneri lohusala anneler için 🌺🌺