Htckbra0716 Bizd bugün 32 haftalık oldu ver görüş günümüz saat 15.30 da o kadar heyecanlıyım ki 🥰 Hareketlerini hissettikçe kucağıma alacağım günü iple çekiyorum ve bu sabah rüyamda gördüm doğdunu kucağıma veriyorlardı ne kadar güzel bir duyguymuş diyordum 🥰🥰
Rabia04_09 Htckbra0716 evet 2-3 gündür bende öyleyim sürekli doğum yaptığını görüyorum insan öyle gördükçe hemen doğum yapası geliyor 🥰
Zehra_02 Htckbra0716 bende rüyamda görmek istiyorum ama daha hiç görmedim ☺️hamileliğim yokken çok güzel bi bebek görmüştüm sadece o
Cgdmo Kızlar ben 39.5 oldum bekliyoruz arife de doğum pilanı var. Bugün kontrol günü yine bakalım ne olacak.
mucizem___ Rabia04_09 bizde tam yarın 33 oluyoruz son zamanlar biraz zorlu fakat hızlı geciyor gibi kimi zaman yalancı sancılarım oluyor kimi zaman hic bir şeyim
Rabia04_09 mucizem___ Bende de tam tersi zaman hiç geçmiyor gibi ağırlaştıkça zamanda yavaşlıyor sanki 🙄
mucizem___ Rabia04_09 bilemiyorum ki sanki dogum cok yakınmış gibi hissediyorum erken mi dogurucam ne daha yarın gidicem doktora 3 haftanın sonunda ne haldeyiz bakalım kilo VS
Betul_1 @“Rabia04_09”#bende merak ettim ama daha basmadım doğunca bakarım inşallah bizim erken doğum olacak