Bugün kızımla tam 34 haftalık olduk ve görüş günümüz. Gece 12den sonra haftamın yazısını okumak için Happy Mom’a girdim yazıyı okuduktan sonra “Bebiş Doğdu” butonunu görünce içim bir tuhaf oldu. Buton bu haftada mı çıkıyordu çok şaşırdım ve aşırı heyecanlandım, duygulandım. Gerçekten bu kadar az mı kalmıştı doğuma?🥲 bu haftalarda olanlar sizde durum ve duygular ne alemde