Gizemergn Helo2306 şimdi doktordan geldim benimde 2 gündür var hafif kanamam bugün keseyi gördük 4+6 günlük. Progestan verdi. Ama vajinal yoladan kullanmamı soyledi toparlar mı gerçekten ? İkinci gebeliğim ilkşnde hiç böyle bişey yaşamamıştım