edanurrrrrrrrr 6+5 günlük hamileyim ultrasonla bakıldı kalp atışları duyuldu dün kan geldi yerleşme kanaması mıdır ne yapmam gerekiyor ?
BurcuArya35 edanurrrrrrrrr Dr a gitmelisin canm bu haftalarda artk olmuyor yerleşme kanaması daha önceki haftalarda oluyor
bsraa16 edanurrrrrrrrr normalde kan gelebiliyormış çok çok az ama ben doktora hiç kanamam olmadı dediğimde inşallah böyle devam eder hiç olmaz demişti en normali hiç olmaması bence ama çok çok az kan gelebiliyormuş belli bir haftaya kadar
Helo2306 edanurrrrrrrrr Kızlar 5 haftalik gebeyim ve iki gundur hafif pembe kanamam var sorun olurmu acile gittim keseyi gördük kanamya sebep olacak bisi yok denildi ama genede emin olamadim geldiktn sonrada kanama oldu böyle olan varmi
xminikcivciv Bu dönemde yerleşme kanaması olabilir canım. Ama çok yogunsa içinin rahat etmesi açısından bir doktora görün istersen.
edanurrrrrrrrr xminikcivciv pıhtı halinde geldi şuan leke leke yerleşme kanaması böyle mi oluyor bilmiyorum
Fhryhzr Ya ne dedi bende bu sabah ilk ultrasona gittim benimde bu sabah kanamam geldi kahverengi keseyi gördük 5+6 dayım progeston verdi
edanurrrrrrrrr Fhryhzr bişey demedi şuan kanama yok dedi bişet yapmadı özele gittim bide adet tarihimi sordu 18 şubat dedi 6+ 6 haftalık şuan 11 martta evlendim büyük dedi iyice kariştirdi ortalığı öyle yanı
Gizemergn Helo2306 şimdi doktordan geldim benimde 2 gündür var hafif kanamam bugün keseyi gördük 4+6 günlük. Progestan verdi. Ama vajinal yoladan kullanmamı soyledi toparlar mı gerçekten ? İkinci gebeliğim ilkşnde hiç böyle bişey yaşamamıştım