Aylanursu Karadenizzz61 ilk 6+1 de dinlettiginde çok yormak istemiyorum daha çok küçük saniyelik dinletmisti doktorum sonraki gittiğimde daha net dinledik gayet güzel dedi doktorun neden böyle dedi ki
Karadenizzz61 Aylanursu doktor neden öyle söyledi hiç bilmiyorum bir önceki gebeliğim gelişmediği için kürtaj oldum demiştim birde üstüne tekrar gelişim diyince çok korktum inşallah çok küçğk olduğu içindir çok teşekkür ediyorum dualarınızı beklerim 🥰
Aylanursu Karadenizzz61 Tabiki bu güzel günde rabbim evladınızı sağ sağlım kucaginıza almayı nasip etsin inşallah ☺️ başka bir doktora daha gitmenizi tavsiye ederim bu arada