1papatya_ olur canım Allah istedikten sonra ol dedikten sonra olur benimde iki kaybım var ilki 7 haftalıkti 3 yıl önce de ilk oğlumu doğuma 2 hafta kala kaybetmiştim anne karnında kalbî durmuştu şükür rabbim tekrardan nasip etti evliliğimin 4. Yılında bir oğlum daha oldu şu an 22 aylık rabbim tez vakitte kucağını doldursun inşallah 🤲