1papatya_ Güzelim sana hikayemi anlatayım belki bi nebze için rahatlar.. Ben bipolar hastasıyım senelerce ilaç kullandım 4 buçuk yıllık evliyim ve 2. Senemizde 1 bebeğimiz oldu düştü.. Sonrasında tekrar ilaçlara başladım çok kötü duruma düştüm çünkü sonra ben baya yıprattım kendimi bebek olmuyor olmayacak diye.. Sonra 4 buçuk senenin sonunda artık ilaçları doktor kontrolünde bıraktım asla içmedim ve en önemlisi KAFAMDAN GEBELİĞİ ÇIKARTTIM başka şeylere yoğunlaştım, örgü,spor,diyet ve sonra bir anda çıkageldi bebişimiz çok şükür elhamdülillah 10 haftalık gebeyim.. 🤍