Ebrusenturk Canım bir senelik daha yeni evli sayılırsın. Kendini strese sık.a strese edinmede olmaz. Zaten bayanların yumurtalıkları bu evlilik sürecine adepte olması bir seneyi buluyormuş. Her insanın bünyesi farklıdır. Mesela ben ilk denemede hamile kaldım, kendim bile şaşırdım nasıl olur diye ama bünye işte. Kimi arkadaşım da hala deniyor. Üzülme hayırlı evlat diye dua et. Ya hiç çocuğu olmayanlar napsın? Rabbim aratmasin Allah gönlüne göre versin inşallah. Hayırlı haberlerini bekliyoruz 😊😍❣🙇♀️