Ebrusenturk ben tam olarak 3 yıllık evliyim 3 yıldır bir ay bile korunmadık fakat bunların hiç biri olmadı en sonunda çok iyi bi prf doktor a gittik sprmlerle ilgili olduğunu 5 ay ilaç kullanması gerektiğini belki olumlu sonuç alınabilir dediği için vakit kaybetmek istemeden tüpbebek kararı almıştık şükürler olsun 🙏🏻 Kızımız olacak
( allahım kimsenin kucagını boş bırakmasın )