minikkurabiyelerinannesi Anne_melek tabii her bebek gibi benim bebeğim de istemiyor , öğürüyor , ağzına kaşığı verdiğim de damağıyla sıkıp püskürtüyor baya zorluk çekiyorum bende ama sabırla ve yavaş yavaş ilerliyorum.