Night EymeninAnnesi__ Biz de Temmuz’da gideceğiz kısmetse. İzmir/Dikili’ye 💙 yazlığımız var orda benim de kızım 1 yaşında oluyor tam o zaman ilk defa denize sokacağız 😄
EymeninAnnesi__ Night bizde geçen ay havuza soktuk 🤣 izmire küçükken gelmiştim güzel yer baba tarafım hep orda 🦖🐉🐍🦎🐊
Turna44 Night kardeşim orda çalışıyor bende geçen eylil de 15 günlüğüne gittim küçük ama beğendim oraları eğlenceli geldi bana baya ☺️
Papatyaaaaaa EymeninAnnesi__ benim bebe daha küçük olacağı için gitmeyeceğiz 🥺 yarama tuz bastın heee 😂
Papatyaaaaaa EymeninAnnesi__ 1 ay var ama şehir değiştireceğimiz için korkuyorum hasta ederim diye o yüzden evde otur leğene su koy yap tatil bizimkisi o hesap olacak 😂😂
EymeninAnnesi__ Papatyaaaaaa seninki minnak olacakmış aşko kaldı bu sene tatilin geçen senede ben kaldım doğum yaptığım için 😀😀 bu sene tatilden sonra 2.ciye hamile kalırsam bide 🤣🤣🤣🤣🤣
Papatyaaaaaa EymeninAnnesi__ bende tatil videoları izlerim ne yapayım 🥺😂 kız dur sen önce ilki büyüt ikinci şurada kalsın 😂😂
EymeninAnnesi__ Papatyaaaaaa hee ya bakma bana şaka yapıyom daha erken aşko 😅😅 ayy bide ben temmuzda dogum yaptım ki sıcaktan kavruldum
Papatyaaaaaa EymeninAnnesi__ erken tabi 😂 ben herhalde o aylarda doğum yapsam her gün hastanelik olurum 🤦🏻♀️ daha havalar tam ısınmadığı halde alev alıyorum. Yanıma yaklaşanı kovuyorum 😂😂
Zeyneppp96 EymeninAnnesi__ ya güzel de Marmara tarafı olduğu için deniz aşırı iyi değil bir de insan o tatil havasına girmek istiyor 😅
EymeninAnnesi__ Papatyaaaaaa sezeryan oldum ya dikişlerde yaktı kavurdu beni meme mestan ortada geziyordum evin içinde 😇